sobota, 8 października 2011

Manga jest prosta!

Witam!

 Spotkałam w życiu wiele ludzi, w tym większość sądziła, że manga jest trudna: "Nie potrafię narysować głowy", "krzywo wychodzą mi nogi".
 Rysuję już 3 lata. Przeżywałam chwile rozpaczy, radości, zachwytu, oglądałam anime, czytałam mangi, zgłębiałam wiedzę na temat kultury "kraju kwitnącej wiśni". Dla moich znajomych podstawą zawsze był, jest i prawdopodobnie będzie ołówek. Ja po pewnym czasie rysowania naprawdę prostych rzeczy stwierdziłam, że jest on zbędny. Dlaczego? Jest szybciej. Nie uwzględniam tutaj prac na poziomie zaawansowanym, gdzie naprawdę każdy szczegół jest ważny.

 Tutaj będę zamieszczać zdjęcia moich prac, komiksy, shoujo, manga krok po kroku + posty z radami.
 Sayonara!

2 komentarze:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie, że dałabym radę :) z wielką chęcią. Masz jakiś konkretny pomysł? :)

      Usuń